domingo, 6 de diciembre de 2015

XAVIER RUDD-struggle

´
Ja és  hora d´anar repassant  els  discos més ben parits d´aquest  2015.

En una posición d´honor està  aquest NANNA  del surfista australià Xavier Rudd amb  un  treball del que  ja vaig traduir dues peces.

E bon rotllo i el positivisme que desprèn aquest  gran, gran gran disc és absolutament recomanable.

LET´S DANCE MY FRIENDS…..Oh yeahhhh.

Pd.- I  a més  em  va  ( a títol personal ) que ni pintat….  Un final d´any  amb extraordinàries  notícies a  tots els nivells




LLUITA

Ja   en tinc prou de tanta lluita,
Ja en tinc prou de preocupacions,
Ja en  tinc prou de tanta buidor
Ja en tinc prou de sentir-me tan sol

Vinga   nena,  porta´m  el  teu gran  resplendor
Vinga, fes que l´amor prengui alguna dirección,
I jo  et  puc  abraçar  sota aquesta llum de lluna
I treballar junts  per arribar a ser conscients,
Per arribar a  ser conscients
A això  li pots dir  amor,
Li pots  dir amor


Digues, 1,2,3,4.-  de bon rotllo… tanca aquesta porta
5,6,7,8  desprèn la  teva  llum, sigues  radiant!
1,2,3,4  fes  el que et toca pel teu planeta
5,6,7,8 desprèn la  teva llum, sigues  radiant

Ara et  toca moure´t, lentament, positivament, de  forma diligent
El que  la gent  pugui  pensar de tu t´ha d´importar una merda,
De vegades ens  entossudim en buscar respostes als perquès,
Algunes  vegades anem pel mal  cami,
Massa lluny de  nosaltres  mateixos
Fins que ens adonem de  tot el que ens passa


( repeteix la lletra dues  vegades)

No hay comentarios:

Publicar un comentario