lunes, 7 de diciembre de 2015

MARIA MENA- I DON´T WANNA SEE YOU WITH HER

De pop melòdic n´hi ha de  bo i de dolent. Igualment, dins del mitjanament acceptable  , ens trobem a aquell que  està tan inflat pels medis de comunicació que  mediatitza l´opinió que  tenim d´ells.

Tanta propaganda   fa odiar-los a uns  o bé  d´altres els posen en un pedestal que potser no es  mereixen del  tot, en detriment d´altres artistes més arriscats, que escriuen i composen les seves  cançons, i no paguen  fortunes  per que d´altres els “ ajudin” a composar-les

Si comparem a  Adele  amb la Maria Mena, jo em quedo amb la noruega, sense  tanta remor, amb  una música senzilla i sense  les  estridències i lluïments  innecessaris “ porqueyolovalgo”  de l´anglesa…

La Maria  ha tret nou disc i  com a  single una balada del  tot clàssica…. que a mi m´agrada molt





NO ET VULL  VEURE AMB ELLA

És una  ciutat  petita on tot se  sap,
On les paraules  viatgen  en cercles,
Passant per aros, saltant  valles,
On a  tothom l´importes una merda.
Ells  parlen del nostre desastre,
A ells els és igual que a mi això em  faci mal,
Potser es deuen pensar que  va ser  fácil.

Ells  diuen que tens un nou  amor.
M´alegro per tu , amor meu,
Però no me la  vull trobar,
Veritat que me l´amagaràs?

Perque no et vull  veure  amb  ella,
No vull  veure la  seva  cara
descansant   mentre tu l´abraces,
Els seus peus  en el lloc on posava els meus.
No vull  veure que tu has tirat  endavant.
No penso que  jo  sigui tan  forta,
No fa tant de  temps que era  l´única
Que estava en els  teus  braços

No m´agrada massa  estar sòbria,
És aleshores quan  em fot que tot s´hagi acabat
Encara que  vaig ser jo qui ho va  deixar.
No puc  suportar la  teva  veu  calmada
Dient que  has trobat algú
Que et va  sentir  fort
I que  t´ajuda  quan  les coses  van malament,
Perque  aquesta  feina( una vegada)
 va ser la meva feina.

Ells  diuen que tens un nou  amor.
M´alegro per tu , amor meu,
Però no me la  vull trobar,
Veritat que me l´amagaràs?

Perque no et vull  veure  amb  ella,
No vull  veure la  seva  cara
descansant   mentre tu l´abraces,
Els seus peus  en el lloc on posava els meus.
No vull  veure que tu has tirat  endavant.
No penso que  jo  sigui tan  forta,
No fa tant de  temps que era  l´única
Que estava en els  teus  braços

no et vull  veure  amb  ella
no et vull  veure  amb  ella




No hay comentarios:

Publicar un comentario