martes, 8 de diciembre de 2015

BEAR´S DEN- AGAPE and ( Sam Smith´s cover) STAY WITH ME-

 Una de  romàntica  d´uns britànics  versionant a un altre  britànic.  Ideal per un dia de semi-pluja.

Els Bear´s Den  només  tenen un parell d´Eps i un  àlbum complet, però són boníssims de la mort. En aquest  bloc  ja els  he  traduït algunes   cançons :  ·" Elyssium"  i " Above The Clouds of Pompeii" i ara m´acabo de donar compte  que no us  he traduït el seu grandissim Agape... Voy pallà





QUEDA´T AMB  MI

 Suposo que  és veritat,
que no sóc  bo   per ser  el rotllo d´una nit,
però encara necessito amor
perque només sóc un  home.
Aquestes  nits  mai van com tu penses,
però no vull  que  te´n  vagis...
em dones la mà?

Oh.. No et  quedaràs amb mi?
Perque  tu ets tot el que necessito.
Això no és  amor. És  fàcil veure-ho
Però amor: Queda´t amb  mi.

Per què sóc  tan sensible?
No, no,,, això no pinta bé
he de  guanyar una mica  més d´auto-control,
en el  fons   sé que això mai  funciona,
però pots estirar-te aquí al meu  costat,
així no fa tant mal

Oh.. No et  quedaràs amb mi?
Perque  tu ets tot el que necessito.
Això no és  amor. És  fàcil veure-ho
Però amor: Queda´t amb  mi.





BOCABADAT

Bocabadat,,,
Si et plau, no desapareguis
Ja sé que ho he  fet  tot malament
M´estic apropant
per arribar a tocar  la teva  veu
però amor,
és com  trobar una  agulla en un paller

Tot i  que les  teves  paraules
són les que  fan més  mal
jo encara  vull  sentir-les  cada  dia.
Em  diuen: Tio, deixa-ho estar!
Però jo no ho vull deixar-ho estar.
No deixaré  escapar cada  paraula que tu diguis.

Perque  en el  fons el que em passa
és  que   tinc massa   por  a perdre´t
i no tinc  ni puta idea del que he de fer,
respecte a  això, respecte a  això
Digue´m amor quant temps  em queda
abans que  te´n vagis
L´única  cosa que sí que sé
és que no vull saber
qui sóc jo sense tu,
qui sóc jo sense tu.


Bocabadat,,,
Si et plau, no desapareguis
Ja sé que ho he  fet  tot malament
M´estic apropant
per arribar a tocar  la teva  veu
però amor,
és com  trobar una  agulla en un paller


Perque  en el  fons el que em passa
és  que   tinc massa   por  a perdre´t
i no tinc  ni puta idea del que he de fer,
respecte a  això, respecte a  això
Digue´m amor quant temps  em queda
abans que  te´n vagis
L´única  cosa que sí que sé
és que no vull saber
qui sóc jo sense tu,
qui sóc jo sense tu.





















No hay comentarios:

Publicar un comentario