miércoles, 25 de mayo de 2011

Flower´s grave

Ei Tom. Què tal per Beulah?. Fa temps que no se res de  tu. Avui m´has vingut a la memòria, sempre per casualitat.

Rellegint-te he trobat unes flors. Segurament les va escriure  Mrs Brennan mentre tu les regaves amb les breus notes d´un piano.

Va ser ella la que  et va dir  que les coses bones, encara que desapareguin, s´han de recordar?

Creixen poques flors.

Guardem  les que tinguem vives però no oblidem mai les que un dia van morir.

Totes dues són una bona destinació pels somnis

I això, la Sra Brennan, ho sabia, i ho sap, molt bé .



La tomba de les flors

(Flower´s grave-Tom Waits)

Algun dia, la lluna platejada i jo
Anirem a la terra dels somnis
Tancaré els meus ulls
I em despertaré allà a la terra dels somnis.
Però diga´m qui posarà flors
a la tomba de les  flors?
Qui els hi reserà una pregària?

Trobaré una rosa xinesa a la terra dels somnis?
Està l´amor dessagnant-se a la terra dels somnis?
Han marxat aquests  dies per sempre més?

Si tu i jo hem de morir aquesta nit,
Ens il.luminarà la llum de la lluna?
Si tu i jo hem de morir aquesta nit
Una altra rosa florirà.
Per una rosa desapareguda,
Seré jo l´únic a qui salvis?
M´agrada quan plou,
Però ningú posa  flors
A la tomba de les  flors

Quan una rosa floreix una altra  morirà.
Sempre ha estat d´aquesta manera.
Recordo  les pluges.
Però ningú posa  flors
A la tomba de les  flors

No hay comentarios:

Publicar un comentario