martes, 17 de mayo de 2011

Nightswimming- REM

Alguna vegada quan anava a  pescar de nit em  banyava al mar. La sensació que desprèn es d´una deliciosa inseguretat. No domines el  territori , no saps  què et pot venir per cap  cantó,però alhora disfrutes enormement de la seva bellesa, una bellesa que no depèn de tu, si no que et presta la nit i amb una mica de sort la lluna. Sempre ens  costa acceptar el que ens  regalen, sembla com si no ens  ho mereixem. Jo crec que si

Bany de nit

( Nightswimming-REM)

Aquest bany de  nit es mereix una nit tranquila.
La fotografía en el cotxe, presa ja  fa anys,
sembla que el parabrises li doni la  volta,
cada farola ens mostra la foto del  revés.
Però tot i així està més nítida.
Vaig oblidar-me la camisa  a prop de l´aigua
La lluna està baixa aquesta nit.

Aquest bany de  nit es mereix una nit tranquila
No estic  segur de que la  gent ho entengui.
Ja no és  com fa uns anys,
la por a que t´exampin, ser un imprudent, l´aigua….
Ara ells no em poden de cap manera  veure despullat,
totes aquestes  coses  han marxat
reemplaçades pel dia a dia

Bany de nit, encara   recordo aquella nit,
s´apropova setembre…
ara estic immovilitzat per la lluna.
I què passaria si fossim dos
que estiguessim un al  costat de l´altre
donant voltes , en l´òrbita del sol més bonic?
Aquesta  lluentor, ni un tambor per sempre tens
No podria descriure aquest bany de nit

Tu. Jo pensava  que et coneixia.
Tu.- a  qui no puc jutjar.
Tu.  Jo que vaig pensar que  em coneixies
N´hi ha un  que respira tranquilament
per sota el meu alè.

La fotografía es  reflexa
i cada llum del carrer és un record
Aquest bany de  nit es mereix una nit tranquila
es mereix una nit tranquila

1 comentario:

  1. Bé no sé si són casualitats o no però has triat la cançó de REM que més m'agrada, fantàstic piano. Comparteixo totalment el tema del bany de nit, tant la pesca, com el bany com les sensacions que hem pogut compartir els dos (sense mariconeos eh!!!) "que la gente...mu ma penssaaa".
    Albert.

    ResponderEliminar