sábado, 7 de mayo de 2011

Una mica més de xerrera i una de risa

Estic perdent memòria. No  recordo un dia en el que m´hagi llevat més tard de les 9. Avui eren les  7 i la meva son estava  fins els ous de mi. Es veu que li estava  explicant les variacions setmanals del Dow Jones. La tenia tant tal.ladrada que m´ha engegat del llit amb l´excusa tonta d´un pipi inoportú.

En el gimnàs estem fent exercicis per controlar el "perineo"( toma ya cultura!), un múscul recòndit que controla els esfínters, però ho dec estar  refotudament malament  perque la goteta treia el cap, nerviosa com  una novata abans de la pimera funció,  i com el meu jefe gran deia: ai-lu-aí? Sí que hi havia llum , si...., la del lavabo. Quan l´ha vist  s´ha posat una cinta en el  cap, tipus ninja, i ha saltat  com si estigués  en el "kamikaze" d´Isla Fantasia tot cridant banzaiiiii......

Com que ja us  he dit que perdo memòria ( segons Prada la perdo pel que em convé....) he tingut el meu merescut càstig... cafè Saimaza de melita!!!!. Abans de  creuar el primer tram d´esòfag ja m´estava donant cops de  cap contra la nevera , repetint-me insistentment.. idiota, idiota,  idiota... com  vas poder oblidar-te del Nespresso???

Per purgar ( mai millor dit) els meus pecats m´he vestit de  calça curta, model Ovni. Taronja fluorescent combinat en negre amb un grandíssim reguitzell d´avenços tecnològics:  cinta pectoral que l´he de mullar perque  funcioni( no sé  què em recorda això)   ,  un rellotge  que em  tradueix el que diu la  cinta( no se parlar extraterrestre), un gps( no vagi a ser que em desorienti  al no poder memoritzar  el camí de tornada i no poder utilitzar les   engrunes de pa de  tota la  vida per les putes gavines) i un neuro-transmisor sense  cables a les meves orelles que , sorprenentment , canta.

El cel estava  blau marí. Un núvol agafava  per la solapa a un  raig poligonero . Jo el sentia  remugar: Perquè m´agafen "neng" que si no.......  Provocar-lo no era la meva intenció, però el tio estava realment cabrejat, tant,  que  havia acollonit a totes les  macarres de les gavines....

És curiós el llenguatge i corporativisme dels " runners". Traduït pels de la Logse: idiotes explusats del llit en  calça curta. Quan ens creuem ens saludem  com si ens  coneixessim de tota la vida. Podria semblar que és un gest de cortesia mutua(idiotatis te salutam) però  en realitat   cada cop que aixequem  el polze, la mà  sencera o les celles  estem establint una conversa  subliminal que només nosaltres podem entendre.

Us ho explicaré amb exemples. Quan un tio et ve de cara i et saluda  el que t´ està dient és: Tranquil, estic  viu, encara no m´he suicidat per idiota,  així que podem resoldre que en  Murakami està al Japó.

Quan et saluda un paio que et supera per l´esquerra  t´està dient: en altres circumstàncies estaria content perque sóc millor i més ràpid que tu  , però ara no em  puc parar a pensar: em persegueixen o ratjos o  gavines!!!!.

Finalment quant et creues amb una dona( que n´hi han i moltes gràcies a Déu)  , si et saluden( són més tímides) es per dir-te: ui, ui, ui,  els mitjons haurien de ser més alts que se´t veuen les  varius, els pantalons  més baixos  perque no pega portar minifaldilles  amb bambes i .. per Déu: el  taronja fluorescent és de xoni xoni....

Per acabar  conclouré en que sóm un col.lectiu  massoca tirant a  sado. Demà diumenge , a les  8, ens tornarem a trobar al mateix lloc, a la mateixa hora , embaladits pel  blau, gronxats pel vent, i perseguits per les gavines.....

Pd- Us deixo una  de risa per anar  fent  temps. Ja queda menys per que  sigui demà Forrest....



No hay comentarios:

Publicar un comentario