lunes, 16 de mayo de 2011

Zenkiu

Hem començat la setmana d´un pilota...... jejeje. Al loro, avui jo ( com que sóc un envejós de mena) també compleixo ,,,, 5.000 visites al bloc!!!!!!.. wai....
N´estic super orgullós perque faig el que més m´agrada, escriure, escoltar música i xerrar  fins els descosits( amb l´avantatge  de que no m´heu de suportar in person, apagueu el catxarro i sanseacabó).
Però  sobretot aprendre, crítica, auto crítica, comparativa i resolució ... Fora l´endogàmia!!!!
 Aprendre del que em diuen els clàssics  i del que em dieu vosaltres dins i fora del bloc.. Només has de  ser tu qui comenci  i t´adones que la majoria de la gent que val respon sempre.
Pels que continuiin  escoltant-se a si mateixos, i a la superficie  de les idioteses, tonteries i  banalitats  allà ells, ells s´ho perden... Repeteixo: Gràcies a tots...

Trailer: Pels propers dies  ja he preparat les  traduccions de dues cançons més , el Nightswimming dels Rem i el Drive dels Cars, tinc dos Prades in mentis  i   el Sr Jinks que està començant a donar pel cul de que  vol sortir.....

2 comentarios:

  1. Moltes felicitats!! Són els teus primers 5.000 i muntanyes més altes que escalaràs!! Com tu mateix em diries... per gràcies les teves ;) Ens veiem divendres! Cristina G.

    ResponderEliminar
  2. " Que grandes eres "
    Felicitats tete.

    ResponderEliminar