martes, 25 de septiembre de 2012

Per molts anys Roser!

Avui en fas...... bé, un número que  acaba en "0"  i comença per un número "primo".
I no dic primer perque les mames no sou les primeres en res que no sigui pencar.
Però si que t´ha tocat fer moltes  vegades "el primo", per principis, per convicció, perque  si no ho feies tu no ho feia ningú.
No saps com m´ha alegrat  llegir l´ emoció de les  teves paraules  recordant la festa  sorpresa que et van donar els teus fills i els fills dels fills.
I quan  hem parlat per telèfon m´has fet veure allò que  ja sabia: que els bons de  veritat es conformen amb  poca cosa.
Ara t´enviaré un guassà per dir-te que t´he penjat això en el bloc. Perque em dona la gana, perque t´ho mereixes, perque  sempre seràs la meva segona mama.
Un petó dels que fan soroll



Psstt... Sé que t´agrada aquesta cançó... te la deixo traduïda perque no se fer el francès(  i que  quedi clar que mai l´aprendré jejeje)

Reitero petons guapissima

15 comentarios:

  1. Eisss Eisss quin regal!!!!! ara si que ja ho tinc tot. Com diu el gran Brel no inventaré paraules boiges per dir-te que el roig i el negre es van unir per fer-me resurgir. Mai em cansaré, aquests moments paguen la pena de tot.
    Gràcies amic. Si, la cançó francesa es la meva debilitat, Brel, Brassens, Reiganni, i la resta de la penya.
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  2. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  3. Doncs felicitats a la Roser i jo de passada m'escolto El Brel que també sóc una gran fan de tota la música francesa.

    Quina sort tenir una segona mama i ella un nen afegit. :)

    Gràcies!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Carme tens raò que es una sort tenir un nen afegit i mes com aquest

      Eliminar
  4. Felicitats Roser!! I a tu per la teva sensibilitat.

    M´apunto a escoltar aquesta cançó que m´agrada molt, molt.

    Aferradeta!

    ResponderEliminar
  5. Per molts anys, Roser!
    Quin regal tan bonic.
    I la cançó preciosa, a mi també m'agrada molt.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ell sempre te aquests detalls inesperats, moltes gràcies

      Eliminar
  6. Una gran abraçada per a tots 2. L'amistat transmesa així no mor mai.

    (A mi aquesta cançó em fa plorar.)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Cantireta moltes gràcies, per tu també una forta i càlida abraçada tardorenca

      Eliminar
  7. Felicitats per a la Roser, quin regal més bonic! I per a tu Enric, per fer l'amistat així. (A mi també em fa plorar, però miraré de somriure).

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies Silvia, sou tots una "penya" increible. No ploris amb la cançó es una autèntica meravella

      Eliminar