domingo, 11 de enero de 2015

Anyone but me- Josienne Clarke and Ben Walker

En la millor  tradició de  les "Murder  Ballads " britàniques, mireu  quina preciositat d´interpretació en directe .






Algú que no  sigui jo
( Anyone but me)
Josienne Clarke & Ben Walker


Si pogués  tornaria enrere,
Et faria trossets I t´enterraria al bosc,
Robaria  el  teu passat
I si pogués  fins  i tot l´esborraria
Creus  que no  ho faria?
I tant  que ho faria.-…

Perque… com  t´atreveixes a  estimar  algú que no sigui jo?
Com pots estimar algú que no  sigui  jo?

Et tindria encadenat com si fossis un  captiu
Et  tindria  així cada moment de  cada  dia
I  cada  persona que  hagués  significat alguna cosa per tu
La  tornaria a  esborrar… això és el que   faria

Perque… com  t´atreveixes a  estimar  algú que no sigui jo?
Com pots estimar algú que no  sigui  jo?

I en  aquesta  bogeria… què és el que  estic  pensant?
Massa  destructiva pel meu  amor.
Sóc una  covard i  estic  intentant  no plorar.
Oh traidor: què m´has  fet?

Perque… com  t´atreveixes a  estimar  algú que no sigui jo?
Com pots estimar algú que no  sigui  jo?

I a través  de la llum t´he  vist com estaves  rient,
Només  faig  que  veure-ho nit rere nit.
I encara que em  torturi pensar que estàs amb ella
No em fa  menys  mal  que  tu siguis
L´única cosa  que  tinc  en  el  meu cap


Perque… com  t´atreveixes a  estimar  algú que no sigui jo?

Com pots estimar algú que no  sigui  jo?

No hay comentarios:

Publicar un comentario