viernes, 9 de enero de 2015

THIS RIGHT HERE-MARKETA IRGLOVÀ

Una altra  joia  del MUNA de la Marketa ....

ARA  I  AQUI

Qualsevol cosa que pogués dir ara
Seria un pàl.lid  reflexe del que estic sentint
No em deixaràs que  et miri?
Els nostres  ulls  són les  finestres per les nostres ànimes
I ells  s´ensenyaran  tot el que  han de saber l´un de l´altre
Respecte  les  coses  que m´ agradaria que entenguessis
Agafa´m de la  ma i escolta´m amb la  teva pell
Deixa que tots els  sentits que  tens dins  teu
Em  deixin  entrar
I  aleshores  tu i jo anirem molt més enllà
Del que puguin dir  les paraules.

Com un desig que  ha  quedat ocult,
Com una  ferida que mai es  va curar
En el secret llenguatge del cor
T´he fet  cridar a  tu
Com la  part que em  falta  pel meu projecte de  vida,
El teu  destí està  entrellaçat amb el meu
I mentre encenc  aquestes  espelmes per  tu
Una ofrena al teu desig més  callat es  fa realitat,
Però no oblidis  que el present és el nostre  regal
Aquest ara  i aquí
Aquest ara i aquí
Aquest  ara i aquí


No hay comentarios:

Publicar un comentario