sábado, 17 de enero de 2015

WAR ON DRUGS(II) RED EYES

Ulls vermells
( Red Eyes)
Entra i mira!
On estem tu i jo?
Això que  veus ho és tot.
Aquí estic de  genolls
Em deixo  caure a plom
Per arribar a la meva ànima
Creia que ho estava  fent bé.
Algú  pot dir que ets tu la que estàs venint,
Però amor, això m´és ben ben igual
Deixa-ho amb una  mentida
Deixa-ho com  et doni la gana.

Vine  i torna a marxar.
Sempre és més fácil aferrar-se a la  terra,
I envoltar-se de la nit
I envoltar-se de  la nit.
Tu no vas  cap a  casa
Però abuses de la meva  fe,
Una  fe  que  perdo una i altra  vegada
I després no sé on trobar-la.
Ara tornes a estar al meu costat
Posa  la  clau  i ja  veurem on anem.
Avui seré l´únic.
Ho sento…. No puc.


Tu ets  tot el que  jo havia d´esperar,
Corres atrevessant la  foscor
I quan  jo arribo a la meva ànima
Ho intento i ho aconsegueixo
Veure més enllà de la foscor.
Ara ho estic  fent  a la meva  manera.
No ens  tornarem  a perdre mai més amor.

Però… ho estic  fent bé?
Ningú et veu, ningú t´està esperant per aquí.
A ells  els importa un pito,
Ells no escolten. Jo si que  escolto.
D´alguna  manera  sé que ets  meva
Però en contra d´això…
Et tindria aquí  ben guardada.
Però no puc.


Estic  intentant  trobar el camí correcte
Però allà on vagi no el sé  veure.


Ella  està ara  al meu costat,
Aquesta era l´opció fàcil.
Vull arribar  a la meva ànima
Caminant per les  afores.
Vull parlar  a la  meva  ànima
I dir-li que no ens tornarem a perdre dintre d´ella-.
Aquest és el meu  camí
I puc  sentir  com  la  foscor  se m´hi apropa.
Tu i jo estem aquí
Mai més  et tornaràs a  perdre amor
Tu ets l´única que està en el meu cami


No hay comentarios:

Publicar un comentario