lunes, 15 de junio de 2015

Brandi Carlile- The things I regret

Potser no estava  tan  gandul, però la Brandi s´ho mereix tot




Les coses de les que em penedeixo

Tinc un forat a la meva butxaca per on cauen els meus somnis,
des d´una vorera a la ciutat fins la mateixa Avinguda,
tinc una gotera en el meu terrat de la mida d´una agulla
i no puc precisar exactament per on entra l´aigua

Però quan portes a la teva màniga
totes les coses de les que te´n penedeixes
només pots recordar allò que vols oblidar,
pots sentir-les com donen estrabades al teu cor
com les estrelles que tens a dalt
fins que puguis descansar en el llit on et mataran

Deixa-les que em passin per sobre,
deixa-les que em passin per sobre
quan dubti de tu

Deixa-les que em passin per sobre,
deixa-les que em passin per sobre
quan dubti de tu

Amb tot el pes d´aquest món carregat a la meva esquena,
quan per la carretera on he viatjat és igual de llarga que de destrossada,
però m´obro camí tocant sempre de peus a terra
perque no oblidis
que un cor trencat sempre fa una bonica remor

Però quan portes a la teva màniga
totes les coses de les que te´n penedeixes
només pots recordar allò que vols oblidar,

Deixa-les que em passin per sobre,
deixa-les que em passin per sobre
quan dubti de tu

Deixa-les que em passin per sobre,
deixa-les que em passin per sobre
quan dubti de tu.

He passat molts dies de la meva vida com un fantasma en un somni,
però el camp de batalla continua i el meu passat em segueix,
és difícil tirar endavant si has de partir dels teus errors,
i quan aquests errors sonen en el teu cap
com si fossin una cançó passada de moda

Però quan portes a la teva màniga
totes les coses de les que te´n penedeixes
només pots recordar allò que vols oblidar,

Tantes milles solitàries sense tu.
Tantes milles solitàries sense tu

Deixa-les que em passin per sobre,
deixa-les que em passin per sobre
quan dubti de tu

Deixa-les que em passin per sobre,
deixa-les que em passin per sobre
quan dubti de tu.

Deixa-les que em passin per sobre,
deixa-les que em passin per sobre.

Deixa que aquest terra guardi els meus ossos,
deixa que l´aigua sigui casa meva,
deixa que la pols aguanti la meva ànima
com una sagrada bala perduda




No hay comentarios:

Publicar un comentario