domingo, 28 de junio de 2015

Aquesta  setmana  ve  Bob  Dylan a Barcelona. Ho fa als  jardins de Pedralbes el dissabte 4 de juliol. Jo no hi vaig aquesta  vegada. El preu de l´entrada no és car. És indecent.

Cap Roig, Peratallada, Jardins de Pedralbes...  joder, només  estan fent  festivals  perque les  bermudes  vermelles amb la  camisa  de màniga llarga a mig braç  vagin de  festa, una festa que no entenen tot sigui dit

 En homenatge al mestre us torno a posar per tercera  vegada en aquest bloc LA MEVA CANÇÓ, la que em defineix a la perfecció.

Persones a les que estimo  m´han dit que no entenc d´escala de  grisos i segurament  tenen  raó, però és el camí que he triat per anar cap a casa, my long way home  que diria Tom Waits, és aquest.

La meva llibertat és el meu cor, i el meu cor ha entrenat al meu cap i no al revés. No volia  per mi  "les renúncies pactades amb mi mateix " que deia Martí i Pol.

Només entenc les renúncies si són pels  altres i s´ho mereixen, però les majories  de renúncies que  he vist han estat per por i aquestes no són lliures.

En aquest desquiciat  viatge  he pres decisions  nefastes  però cap d´elles  ha estat teledirigida per la fredor . Aquell " se inteligente" es un " quédate en el rebaño" del que jo sincerament passo.

Avui escoltava una  cançó del Calamaro  que  deia: Ayer te escribí nuevas canciones , lo que  significa que robé palabras a tu ausencia para intentar seguir".  Ara  em ve de gust  escriure i escriure  en mi  vol dir desaparèixer. Quan de  temps? No ho sé .  Els que em coneixeu ja sabeu que sóc un  neures.

Però ara  és hora de  donar un tomb. Porto masses mesos  esperant que les coses passin, Ara és hora d´anar directament a per les coses, encara que moltes d´elles s´hagin volgut apartar del camí.

Com deia  Gabriel Celaya:


Porque vivimos a golpes, porque apenas si nos dejan
decir que somos quien somos,
nuestros cantares no pueden ser sin pecado un adorno.
Estamos tocando el fondo.

Maldigo la poesía concebida como un lujo
cultural por los neutrales
que, lavándose las manos, se desentienden y evaden.
Maldigo la poesía de quien no toma partido hasta mancharse.

Doncs  ara  toca  fotre el camp i mullar-se , perque em fan  mal amb molta facilitat  però no els  culpo . Estaré c tancat en mi mateix, fora de circulació. Abans solia amoinar-me, però les coses han canviat.  

Tu m´has  dit que ara és l´hora Bob. No us  aixequeu per mi Senyors, només estic de pas...

Arribeu a  entendre  perque  és la meva cançó preferida de tots els  temps?




Things have changed( Les coses han canviat)

Sóc un home inquiet amb una ment inquieta.
No tinc ningú al davant ni ningú al darrera.
Tinc una dona a la falda que està bevent xampany,
té la pell blanca i els ulls d´assassina.
Mentre tant jo estic mirant els cels tintats de zèfirs,
ben vestit i esperant l´últim tren
Dempeus en el patíbul amb la soga al coll,
en qualsevol moment espero que tot se´n vagi a l´infern

La gent està boja i els temps són estranys.
Estic tancat en mi mateix, fora de circulació.
Abans solia amoinar-me, però les coses han canviat -

Aquest lloc no m´està sentant gens bé.
M´he equivocat de Ciutat, deuria estar a Hollywood.
Per un instant em va semblar que alguna cosa es movia.
Hauré de prendre lliçons de ball, practicar el jitterbug
No hi han dreceres, hauré de vestir-me de dona.
Només un boig creuria que té alguna cosa que demostrar aquí.
Ha plogut molt des d´aleshores, ha plogut sempre sobre mullat.
No s´aixequin senyors, simplement estic de pas, no em quedaré


La gent està boja i els temps són estranys.
Estic tancat en mi mateix, fora de circulació.
Abans solia amoinar-me, però les coses han canviat


He caminat 40 milles de mals camins.
Si la Biblia diu la veritat, aquest món està a punt de rebentar.
Jo he intentat allunyar-me de mi mateix el que he pogut.
Algunes coses cremen massa com per poder-les tocar,
La ment humana no pot aguantar-ho tot
No pots guanyar si les cartes que tens son perdedores.
Sento que em puc enamorar de la primera dona que vegi
Pujar-la en una carretilla i empenyar-la carrer avall.-

La gent està boja i els temps són estranys.
Estic tancat en mi mateix, fora de circulació.
Abans solia amoinar-me, però les coses han canviat

Em fan mal amb molta facilitat, simplement no ho demostro.
Pots fer mal a algú i ni tan sols saber-ho.
Els pròxims 60 segons semblaran una eternitat
M´esfonsaré però em tornaré a aixecar,
tota la veritat en el món acaba siguent una gran mentida.
estic enamorat d´una dona que ni tan sols m´atrau

El Sr. Jinks y la Srta. Lucy es van llençar al llac,
Jo no estic tant desesperat com per cometre el mateix error


La gent està boja i els temps són estranys.
Estic tancat en mi mateix, fora de circulació.
Abans solia amoinar-me, però les coses han canviat

No hay comentarios:

Publicar un comentario