domingo, 14 de junio de 2015

Jenny Lewis- She´s not me

Aquesta  tia  em cau de vici…  No hi ha res més ben  parit que una catxonda  amb carácter.

Místiques, il.lustrades , pseudo-sensibles  i totes a les que no entenc quan parleu…. Absteniu-vos plis

 Totes les altres... a  disfrutar del caloret!







Ella no sóc jo


Acostumava a pensar que tu em salvaries
Però últimament he  estat pensant-hi.
He escoltat que  l´has prenyat
I  que tot  us  va  super  guai.
I que  tot continua, que tot continua

Però ella  no és jo. Ella és una  tia fácil

Totes  aquelles  vegades que vàrem fer l´amor.
Jo mai vaig pensar que tu i jo trencaríem
Em jugo el  que  vulguis que li has dit que jo estic pirada
I que  tot continua, que tot continua

Però ella  no sóc  jo. Ella és una  tia fácil
Ella no sóc  jo
Ella no sóc jo

Recordes aquella nit en la que vaig destrossar-ho tot
Quan et vaig  explicar que  t´havia enganyat
I tu  vas  foradar el pladur d´un cop de puny
Et vaig subestimar  nano,
Quan tu eres  tot el que jo  necessitava

Però ella  no sóc  jo. Ella és una  tia fácil
Ella no sóc  jo

Ella no sóc jo

No hay comentarios:

Publicar un comentario