domingo, 9 de noviembre de 2014

CIRCUS- PAPER AEROPLANES

Bones notícies pels fans dels Paper Aeroplanes.- A mitjans de l´any que ve tenim nou disc de la Sarah i el Richard.

De moment han penjat un acollant video amb una peça que es diu “Guessing Game” que us poso tot seguit però de la que no tinc la lletra encara per traduir-la mínimament decent.

Us deixo traduïda una altra gema del seu Little Letters, el meu disc preferit del 2013.

No acabo d´entendre perque aquest parell de joves mestres no tenen més èxit.

Potser és perque no són de la capital de l´Imperi si no d´un petit poble de la menystinguda Gal.les.

Potser perque fan les coses ben fetes, amb qualitat, amb seny, i .. ESO JODE QUE NO VEAS!

I si no que ens ho diguin a nosaltres, que tot solets hem donat una lliçó de cultura popular, de civisme i d´ integritat que alguns s´atreveixen a dir que és il.legal.

Ah.. i un missatge a la meva amiga Rosa D.: Hi havia una vegada una nena pija, tonta i refotudament idiota que tancada en un Palau , es  va atrevir a  dir.-..... Que coman pasteles !!!!

Lo dicho: una mica de cultura..., que no és independentista, si no de Gal.les.....





CIRC


Últimament he necessitat un objectiu
es possible que foti el camp amb el circ
doncs res del que faig et sembla bé
i tot el que vull és engegar-ho tot a la merda

Somies amb mi en el teu son més profund?
Te n´adones que jo només faig
que aferrar-me a tu i estar de morros
en una pintoresca casa sota l´arc de Sant Martí?

Últimament estic fastiguejada d´aquest circ,
Res d´allò que faig té cap objectiu
perque algú va dir que estàvem a la llista de convidats,
potser hauria valgut la pena …

Somies amb mi en el teu son més fosc?
Estic jo feta d´or?
D´aquella mena d´or que trobes al
final de l´Arc de Sant Martí,

Últimament he necessitat que algú em recolzés
però tot el que tu m´avançaves jo ho refusava.
Però que sóc molt bona donant excuses,
jugant amb les paraules com millor em convingui

Somies amb mi en el teu son més assenyat?
Em portaràs amor cap a casa,
a algun lloc que estigui a sota de l´Arc de Sant Martí?

Somies amb mi en el teu son més assenyat?
Em portaràs amor cap a casa,
a algun lloc que estigui a sota de l´Arc de Sant Martí?

Últimament he necessitat un objectiu
es possible que foti el camp amb el circ








1 comentario:

  1. Take it easy
    Don't let borders break your heart
    Take it easy
    Make your own waves where you are

    When the sun comes up we'll be warm enough
    Take it easy
    Breathe in light, my love

    From "Take it easy". By the same wonderful musicians. Kisses.

    ResponderEliminar