sábado, 22 de noviembre de 2014

Matthew Ryan- QUEEN OF MY ARMS

La reina en els meus braços(.)

Com m´agradaria que fossis aquí,
com m´agradaria que veiessis això...
Sé que vaig ser un cabró, que et vaig fer molt mal,
les paraules tenen massa significat
quan estàs atrapat en un moment
i mentre el temps continua a la deriva
tu et quedes amb el teu cap completament fet pols.

Però nosaltres estèvem borratxos,
nosaltres continuàvem ballant fins l´alba
tu aleshores eres
la reina en els meus braços,
la reina en els meus  braços

Nosaltres tocàvem Neil Young a la cuina
Tu feies aquella sopa i jo em quedava fosc al porxo.
I no puc recordar perquè estava tan distant
vam començar a ser nosaltres mateixos
fins que ens vàrem armar
per protegir els nostres castells.

Però nosaltres estàvem borratxos,
nosaltres continuàvem ballant fins l´alba
tu aleshores eres
la reina en els meus braços,
la reina en els meus braços

Així que vaig agafar aquest treball
de nits a l´estació...
on la gent actua com si jo no valgués una merda.
Però jo encara tinc aquell somni amor,
de que tu un dia tornaràs,
em mouré per davant dels teus fars
i entraré dins del cotxe,
i passades totes aquelles granges
en la brillantor d´aquest no-res
treuré un braç per la finestra

amb només un dit apuntant al cel.



  

1 comentario: