lunes, 14 de septiembre de 2015

CARLY RITTER- THE LAMB

Com m´ agrada aquesta  dona!

Fa cançons senzilles, emotives i sense  aquell  rastre pajillero-mental-mireumequebosóc  que  tant m´irrita.

Sempre preferiré un “ ho sento no en sé més” que l´amagatall fictici de les metàfores  que només les  entén qui les fa  i el dròpul que es  presta a aplaudir-les , sempre que el “metaforero” sigui ràpid  en tornar-li el compliment…. Buajjj, quanta falsedat joder!....

I lo  tranquilet que està un només  amb els més íntims….

Per tots vosaltres, íntims meus,  la  futura  gran dama del folk-country americà… Mrs Carly Ritter-

Pdt: Ah… I no tingueu  mai  vergonya en dir que esteu fets una puta braga I que necessiteu petons. De vegades no ens en donen simplement perque no els demanem.



El xai

El paisatge  més trist que  vaig veure mai 
va ser el d´un xai que estava totalment sol
 en una  vall propera,
No tenia mare, no tenia pare i no tenia  
cap  pastor  que el dirigís on anar.
El xai  es va quedar  quiet com un  moribund 
si no  hagués estat per les tremolors
Que li  sacsejaven  tots els ossos.
Estava espantat de prendre un camí 
que l´allunyés encara més de  casa  seva.

Encara no entenc  com  va poder arribar allà 
en aquella  nit amargament  freda
O per què no va venir  ningú 
per tornar-lo de  volta a l´estable.
Jo només  sé que  en  aquells  ulls
  hi havia una mirada  que  conec prou bé
I que només poden explicar   les ànimes  que  han viatjat
a través d´aquest  camí  tan ple de  foscor.

Mira xai meu: Jo  també   he estat on ets tu.
Oh xai i  saps que no et puc  ajudar,
Perque oh  xai perdut…
Jo  també estic  perduda!

Quan  vaig cridar-lo ningú  va respondre
així que em vaig estirar per descansar ,
el vent udolava a través de la vall
i el  meu cor  bategava  sobre el meu pit.
A la llum de la primera  alba el  xai  havia marxat,
I tot i que al cap  i a la  fi no em sentia   gens  bé,
Em vaig agenollar   per resar


Oh xai meu: Jo  també   he estat on ets tu.
Oh xai i  saps que no et puc  ajudar,
Perque oh  xai perdut…
Jo  també estic  perduda!
Jo també estic perduda!


No hay comentarios:

Publicar un comentario