martes, 7 de agosto de 2018

REVISTA D´AGOST- MICHAEL KIWANUKA-REST


El temps  desgasta les  converses. Les aplica monòtones  i  superficials . Són uns contrincants  que  ja estan massa  cansats i es deixen la   veritat enrera, com la seva única defensa.

De vegades m´agradaria que  et despullessis  sense  que t´ho demanés i em deixessis  que els petits vents i els meus  dits et recorressin  fins  que et poguessis  sentir  tranquila i segura.

No tinc paraules que  et puguin  sorprendre però vull que sàpigues que encara corro per  aquí, atontat i maldestre  com sempre, amb una  cançó que algú va  escriure per tu sense  saber-ho, i que la  va escriure per mi  per fer-me  més  fàcil dir que t´estimo.,









REST- ( descansa)
MICHAEL  KIWANUKA

Cierra tus ojos y déjalos  descansar.
No tengo prisa, no tengo prisa  para nada.
Descansa  tu cabeza en mis  hombros,
Juro  que te  llevaré, que te llevaré conmigo.

No dejaré que pases hambre
No te  dejaré llorar
Sin que alguna mano  pueda secar tus lágrimas.

Descansa  tus manos, déjalas con su propia ternura.
No fueron  hechas para trabajar tanto.

No dejaré  que pases  hambre,
No dejaré  que llores  sin que  haya
Una mano que pueda secar tus lágrimas

Descansa  tu  alma. Vive en paz 
No dejaré que  te preocupes,
No dejaré que te preocupes por nada.
No dejaré que  te preocupes,
No dejaré que te preocupes por nada.


No hay comentarios:

Publicar un comentario