sábado, 25 de octubre de 2014

FAR FROM ME-NICK CAVE

Quina cançó ve de gust traduir al gran gran  Bagué quan porta tres cubates i encara li espera un sopar on el vichy està prohibit per llei????

Doncs una del Nick Cave, y que se jodan los feos, los aburridos, los formales, los sosos, los superficiales, los vacíos , los del opus, y todos las otras especies imbéciles del lugar.


Ohhh yeahhhh!!!!!


Psttttt.... a tots els altres us estimo amb tota la meva ànima






MASSA LLUNY DE MI
( FAR FROM ME-NICK CAVE)

Per tu amor meu jo vaig néixer,
per tu amor meu he pujat fins aquí,
per tu he viscut, i per tu moriré
per tu ja m´estic morint ara mateix.
Tu ets la meva petita amant boja,
en aquest món on tots
només fan que putejar-se
els uns als altres,
tu estàs lluny de mi,
massa lluny de mi,
a través d´aquest mar tan fred i neuròtic
tu estàs massa lluny de mi


No hi ha res a saber però jo si que ho sé
No hi ha res a aprendre d´aquella veu tan buïda
La que està navegant fins a mi
des del més rídicul a allò més sublim.
M´alegro que ho estiguis fent bé amor
però...no podries explicar-ho a un altre?
Alguna vegada et vaig importar?
Alguna vegada vas cuidar de mi?
Sempre vas estar tan lluny de mi
tan lluny de mi.

Em vas dir que et quedaries amb mi
a les verdes i a les madures .
Aquestes van ser les teves paraules nena
tu eres l´amiga que anava de guai,
eres la meva amant de cor valent
però a la primera senyal de problemes
vas anar corrent a plorar-li a la mama.

I ara estàs tan lluny de mi

No hay comentarios:

Publicar un comentario