viernes, 10 de octubre de 2014

shiny shoes- The Pines

SABATES RESPLENDENTS

Tu i jo vàrem parlar de la fi del món
mentre passejàvem per la nit.
I el russinyol ens porta el correu
a la primera llum de l´albada

Barallant-nos pel carrer
vas estirar el braç i vas agafar la meva mà,
i et vas sentar al meu costat
il.luminats per la llum d´una pel.licula
que hi havia a l´estrada.

Ens rendim amor... només per sobreviure,
i no importa tot el que t´esforcis
No, No pots fer passar les llàgrimes
pel darrere dels teus ulls

Capses de llibres i vestits.
Oh.. el compàs que em vas donar
perque pugui trobar
fins el final dels temps
el meu camí que em porti a tu

Ens rendim amor... només per sobreviure,
i no importa tot el que t´esforcis
No, No pots fer passar les llàgrimes
pel darrere dels teus ulls


repiquen les campanes de mitjanit ,
estem.... les estrelles
i les teves sabates resplendents.
He estat vaguejant per moltes ciutats
somiant amb tu


Ens rendim amor... només per sobreviure,
i no importa tot el que t´esforcis
No, No pots fer passar les llàgrimes

pel darrere dels teus ulls


No hay comentarios:

Publicar un comentario