viernes, 17 de octubre de 2014

FRIDAY COVER: WAITIN´AROUND TO DIE- TOWNES VAN ZANDT/THE BE GOOD TANYAS

Per poc que pugui intentaré seguir un bons costum que té la pàgina directcurrentmusic.com ( mai em cansaré de recomanar-la) de que cada divendres posa una cançó versionada

i per començar … un gurú de la sensibilitat, el grandíssim Townes Van Zandt.

Aquests temps han fet que l´art sigui estrafalari i inintil.ligible, la provocació buïda i superficial, on els agitadors només superen els agitats en que són més fantasmes, on la càrrega de profunditat més sublim, l´emoció immensa i continguda , l´han apartat al gueto més anònim..

Aquesta va pels meus estimats poetes, pels meus estimats i digníssims perdedors....





THE BE GOOD TANYAS-TOWNES VAN ZANDT

waitin´around to die
( Esperant que la  mort arribi)


De vegades no sé on em porta aquesta carretera de merda
de vegades no sé ni per què continuar endavant
suposo que continuo jugant, bevent massa i vaguejant
perque així es més fàcil que esperar que la mort arribi


Una vegada, amics, vaig tenir una mare i fins i tot vaig tenir un pare.
Un dia ella el va cridar: Fes-te´n tu càrrec del nen!
Ell la va córrer a hòsties amb el cinturó
i ella va fotre el camp cap a Tenessee.
Així és molt més fàcil que esperar que la mort arribi

Al final vaig créixer i em vaig trobar una noia en un bar de Tuscaloosa.
La tia em va enganyar i em va deixar pelat com una rata
Vaig intentar matar el dolor: vaig una comprar una mica de vi
i vaig saltar al tren....
semblava que així era molt més fàcil que esperar que la mort arribés.

Un amic em va dir on podíem conseguir diner fàcil
vàrem robar un home i …( ei tio!) després vàrem volar!
Una patrulla em va enxampar i em van tornar a Muskogee.
Van ser dos anys molt llargs esperant que arribés la mort

Ara ja estic fora del trullo i per fi puc dir que tinc un amic.
No roba, no enganya, no beu i no menteix...
El seu nom és codeïna i Germà...
és la millor cosa que m´ha passat a la vida
Ella i jo esperarem ben junts a que la mort arribi



No hay comentarios:

Publicar un comentario