sábado, 24 de octubre de 2015

A BEGINNING SONG- THE DECEMBERISTS

Ja ho vaig  dir-ho al mes  de  gener. Aquest será un dels meus discs  de l´any. I  de moment  està a la segona posició( molt a prop de la primera) , que   ja sabeu tenen els Dawes.

D´aquest Cd  vaig traduir una meravella que es deia The Lake Song , que  formarà part de les imprevistes miniatures , però aquesta peça, delicada   i trencadissa com una  obra d´art em  té el cor  robat.

Cada vegada que diu “ Is you  my sweet love” se m´arrissa tot el que pugui ser arrissable.

Doneu-li una oportunitat, doneu-li temps,( com totes les coses  bones de la vida) i us enamorarà.-

Segur.




Una cançó per començar

Comencem a  coordinar els  nostres  paisatges
I deixem que ells  mateixos es posin en ordre,
Que ells mateixos es posin en ordre.

Sigues condescendent  i calma  la  revolta que tens en el teu cap,
Al final et trobaràs a  tu mateix.
Al final et trobaràs a  tu mateix.

Estic  esperant….
( Hauria d´estar esperant?)
Tinc  ganes…
( hauria de  tenir ganes?)
 Quan tot està  al  meu voltant
Quan tot està  al meu  voltant

Documenta  el  món dins  la  seva  pell,
La veu  de la  teva canella
El timbre de les teves extremitats.

I ara  comença a treure a patades
Cada  totxana
Per arribar a centrar-te en el  teu cor,
El teu cor brillant.


Estic  esperant….
( Hauria d´estar esperant?)
Tinc  ganes…
( hauria de  tenir ganes?)
Estic il.lusionat.
( Hauria d´estar il.lusionat)
 Quan tot està  al  meu voltant
Quan tot està  al meu  voltant

És la llum del sol?,
Són les  ombres?,
És aquesta  calma?
És el treball?,
És el  batec del cor?
És l´oceà?
Són els nois?
Ets  tu, dolç amor  meu,
Dolç amor  meu
Oh amor meu,
Oh amor  meu….

I la  llum, aquesta  llum brillant
I la  llum, aquesta  llum brillant
I la  llum, aquesta  llum brillant

Quan  tot està al  meu voltant
 Quan  tot està al  meu voltant
Quan  tot està al  meu voltant

No hay comentarios:

Publicar un comentario