domingo, 25 de octubre de 2015

UNA NOVA JOIA A DESCOBRIR- SON LITTLE

A veure  Senyors.. el diumenge està  sent mooolt productiu i m´he d´afanyar  perque aquesta tarda  toca veure el  futbol,  una peli de  vampirs Neo-zelandesa, un thriller  japo i  sopant l´últim episodi dels amics del Sheldon Cooper.

Uf.. massa meravellosa  feina.

Abans de dinar però aprofitaré  per anunciar-vos a la nova estrella  del soul i del rythm & blues  americà ( el noi és de Philadelphia)  dels propers  anys… Mr SON LITTLE , que   ha tret  un primer  disc magnífic, variat, arriscat, valent i amb moltíssima  qualitat.

La setmana pasada  vaig escoltar el disc d´una tirada, cosa que no em passa  massa  sovint…

El trobo super sexy i sensual. Ademés què carai! L¨ha  fitxat el segell  ANTI que  ha fitxat a  gent com el TOM WAITS,  GLEN  HANSARD, BROKEN TWIN, WILCO,  etc  etc.



I…. quan s´ha  equivocat la penya del  vell  Tom Frost?







TRAVESSA  EL MEU  COR

El Tom i el Bobby ja  han marxat.
Fa temps que no  viuen  aquí,
Però  jo encara els estic trucant
Jo encara els  estic esgarrapant
Desitjant que no me´n quedi  cap.
O tot o  res…
Vinga  va!
Dispara  totes les pistoles,
Colpeja  tots els  tambors
Que entri la  fam!
Vosaltres   ja  heu marxat
I ens heu deixat aquí sense res
Només  amb les  sobres…..


A fora, a  camp obert  som iguals
For a d´aquí, amor  meu,
Res ha  canviat.
Travessa  el  meu cor!

Per amor. Per diners.
Per què?
Intentant vendre-li calor al sol,
Sexe i dolçor….
Potser érem  massa  joves..
Em jugo el que  vulguis a que ara  em pillaré
Una mica de rom amb  mel .
Corres,  corres i corres
Fins que el  teu cor  ja no sent  res
Entra….
Ara sóc  jo  qui  té gana
Vosaltres  vàreu marxar
Deixant-nos  aquí
Barallant-nos per les  sobres.

A fora en el camp  tots som iguals ,
Fem uns tractes de merda,
Espurnes  d´acer
Atrapats en una presó
Bé….
No erem  tan valents?
Sent la meva ràbia!
TRavessa  el  meu cor!
Tot el que  vull
És no sentir més dolor!

TRavessa el meu cor!





Aquesta és super-sexy. S´hauria de posar en pràctica (.)


DESCANSA

Amor… no descansaràs mai?
Mirem tots dos junts com bull l´aigua,
Deixa que els  altres siguin els que corrin
Només per  aquesta  vegada.

Amor… descansa  amb mi  un moment..
Deixa que et pugui alleugerir de tots els teus problemes
Descansa  i deixa´t anar un moment.
Si et plau, no malgastem ni un minut més
Del nostre preciós temps!


Amor… no descansaràs mai?
Mirem tots dos junts com bull l´aigua,
Deixa que els  altres siguin els que corrin
Només per  aquesta  vegada.

Deixa  caure els teus  cabells
I obre  la  cortina,
Deixa´m  veure´t
Sota aquesta  llum.
Descansa amor  meu!
Les paraules
No serveixen d´una merda
Deixa´m abraçar-te
Deixa´m abraçar-te tota la nit!

 Amor… no descansaràs mai?
Mirem tots dos junts com bull l´aigua,
Deixa que els  altres siguin els que corrin
Només per  aquesta  vegada.






No hay comentarios:

Publicar un comentario