viernes, 16 de octubre de 2015

Andrew Combs- All these dreams

Feia dies que no us proposava  un nou autor, un primer  treball, un primer  fill musical  parit   de forma elegant i tendra, amb molta classe.

El noi es diu Andrew Combs i  tinc la  intuició de que en sentirem  parlar

Aquesta és la cançó que dóna nom al seu  disc “ All these dreams”.





TOTS AQUESTS SOMNIS

Bé noia, ho sento. No pretenia despertar-te.
Déu sap que és molt  tard!
Però et mentiría  si et digués que estic  bé
Quan per la nit em dedico a donar Pals de cec,
Amor,  crec  que m´estic ensorrant
Amb tots aquests  somnis
Amb tots aquests  somnis
Que em fan parlar mentre estic dormit,
Que només  fan que preguntar-me on estàs,
On estaràs tu  aquesta nit

No tinc  cap  raó per  dubtar del  teu amor,
Però potser  és que estic saturat,
Així que perdona´m si et torno a preguntar …
Són aquests  somnis
Aquests  somnis que em fan parlar  mentre estic dormit,
Que només  fan que preguntar-me si et sents molt sola,
Em pregunten si et sents molt sola.

Tu només  has fet que ser  amable  amb mi,
Sempre has estat molt amable ,
Però no puc  evitar que  algunes  vegades
Se´m giri el cap. Algunes  vegades….
Són aquests  somnis
Aquests  somnis que em fan parlar  mentre estic dormit,
Que només  fan que preguntar-me si et sents molt sola,
Em pregunten si et sents molt sola.





Un parell de  recomanacions cinèfil.les:

Requisitos para ser una persona normal: Deliciosa  comèdia naif de la Leticia Dolera que  es carrega  de  forma molt subtil als capullos dels  cursos de gin-tonic  i abandera una  manera de  sauna que tothom fa i ningú reconeix: La Sauna Holandesa… ( encara estic  rient)


Lejos del Mundanal Ruido: Un gran drama  romàntic molt ben escrit i millor interpretat per una sublim Carey Mulligan. Tremenda


No hay comentarios:

Publicar un comentario