viernes, 2 de octubre de 2015

Una bona noticia inesperada- BRYAN ADAMS

Pels amants de Rock & Roll el  “ Reckless” sempre será un  álbum inoblidable encara que només  sigui pel “ Summer of 69”

Després d´algns  anys de passar  sense pena ni glòria  ha tornat amb un nou disc del que conec aquestes dues peces.

Per elles soles  ja valdrà la  pena… rock & roll clàssic de  tota  la vida, amb els seus “bridge” de guitarra etc.. res que no s´hagi inventat  ja … però són dues  cançons molt xules, molt dignes i que m´han  fet moure els peus  amb l´habitació de la llum  fosca com  en els antics  temps. I això em mola.

Com  també em mola  veure a la incombustible Helena Bonham-Carter  tontejar  amb un crio i com , en l´altre video, el vell canadenc arramba amb un pibon de tres parells de collons i amb un tanga que… ai mare  meva!!

En fi, els vells verds  sempre han tingut el seu encant, ja no s´amaguen quan babegen…..

Ho sento pels polidets, pels  educats , pels amebes  i pels que prefereixen un poema a un bon polvo.

It aint´t me  babe!!!





Nena, Tu ets meva!!

Agafo el tren de  mitja nit. Agafo un  avió.
Perque nena, tu ets  meva!
Només  vull dir-te que no et deixaré marxar,
Perque nena, tu ets  meva!

Jo només  vull abraçar-te,
Jo només  vull abraçar-te,
Oh nena,,, deixa´m abraçar-te
Aquesta nit!!!

Dius  que em  deixes,  que amb mi no et pots  fer il.lusions
Però nena; Tu ets meva!!!
Agafo l´autopista, agafo també el carril lent
Però tu, nena,  ets meva!!

Jo només  vull abraçar-te,
Jo només  vull abraçar-te,
Oh nena,,, deixa´m abraçar-te
Aquesta nit!!!

Vinga!!!!

I ara  que  estic  bevent  això em fa pensar
Que tu ets  meva!
Mentre  tu estiguis allà fora
Recorda que  jo estic  aquí
I que tu ets meva!!

Jo només  vull abraçar-te,
Jo només  vull abraçar-te,
Oh nena,,, deixa´m abraçar-te
Aquesta nit!!!




Un nou i fantàstic dia

El Johnny tenia un pla, volia  veure món.
Sabia que havia de fotre el camp
Hauria d´agafar a la  seva nena
I portar-la de passeig cap a Ontario.
Ella  li va dir:
Tio, perquè em mires d´aquesta manera?
Fotràs el  camp o et quedaràs?


Aixeca´t, aixeca´t , aixeca´t
I escolta el que  et dic!
Desperta, desperta, desperta
Ves i troba el  teu camí!
Aixeca´t , aixeca´t , aixeca´t
Avui és un nou I fantàstic dia!!!

Aquesta  nit volarem  en  direcció cap a l´est,
El lloc  exacte no importa,
Conduirem  tota la nit   sota el vent i la pluja
Ella el va  posar en el  camí.
Quan feia  hores que  havia marxat
I s´anava carregant de milles a l´esquena,
En la remor  que feien les  rodes
Encara podía sentir-la dir:

Aixeca´t, aixeca´t , aixeca´t
I agafa el que necessitis
Desperta, desperta, desperta
Sacaseja la  teva ment!!!
Aixeca´t , aixeca´t , aixeca´t
Avui és un nou I fantàstic dia!!!

Que carai estàs pensant nano?
Serà millor  que te les piris nen!
Jo  sempre seré algú
Vull tenir  el meu  dia de sol!
De totes maneres  no ho sabràs si no ho intentes
Així que, adeu , adeu , adeu, adeu nenet….

Algunes  vegades et quedes  despert
Pensant en  totes  les coses  que mai li vas dir a ella,
Així que un  dia, en una nit  estelada,
La trucaràs  des del telèfon d´un bar  ple de soroll
I li diràs:
Podries  venir-me a  veure. T´aniré a buscar al tren
Ella  va  riure  i va dir:
Joder, hi ha gent que no  canviarà mai!

Aixeca´t, aixeca´t , aixeca´t
I escolta el que  et dic!
Desperta, desperta, desperta
Ves i troba el  teu camí!
Aixeca´t , aixeca´t , aixeca´t
Avui és un nou I fantàstic dia!!!


Adeu, Adeu , Adeu, Adeu nenet
Avui és un nou i fantàstic  dia
Avui és un nou i fantàstic dia.




No hay comentarios:

Publicar un comentario