jueves, 1 de octubre de 2015

PRIMICIA!!!! Nou treball dels DAUGHTER - una meravella de cançó DOING THE RIGHT THING

Bellesa  pels que s´han perdut….


Reverència i respecte!









Fent allò que és  correcte

I  ara ells  es dediquen a  fer nens,
i  estan  fent  l´amor
amb les  seves  velles excuses,
Hem estat  creats per  reproduir-nos,
Però jo ho trobo  fins i tot relaxant
quan estic tancada en mi mateixa
Només tinc  por   que  aviat, un  dia  qualsevol,
pugui perdre  el cap.

Aleshores será quan perdré els meus fills,
quan perdré el meu  amor,
quan  em sentaré en  silenci
i deixaré que les  fotos s´ho quedin tot,
Sense  televisions.
flotar per l´habitació ,
que algú em digui  en veu baixa alguna cosa
que m´entri per una orella
I em surti per l´altra .

I aleshores em  treuré  la  roba
i sortiré a donar una  volta,
perque a  fora s´hi està bé
i m´agrada  la forma en
la que puc sentir el sol .
I quan  es  faci fosc
I quan sigui  de nit  cridaré perque vingui la mare,
però ella  no  vindrà
perque ella  ja  gairebé no hi és .
però tu no m´ho  diràs..
perque saps  que em  fa mal
cada  vegada  que m´ho dius
I tu  saps  que estàs  fent allò que és correcte
Has de saber que estàs fent
allò que  és  correcte.

Perque jo   ja he perdut els meus fills,
i he perdut el  meu amor.
Només  faig que sentar-me en el silenci
I deixar que les  fotografíes s´ho quedin  tot,
Sense  televisions
Sense televisons

I ara ells  es dediquen a  fer nens,
Tothom està enamorat
Mentre jo em  sento en el silenci
I deixo que les  fotografíes
S´ho quedin  tot




Pd.- Que bona  que  ets  Sra Tonra!!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario