jueves, 26 de diciembre de 2013

FORGETFUL HEART

No seria agosarat dir que aquest “Forgetful Heart” i el “ Long and Wasted Years” són els últims dos grans clàssics del gran mestre

la versió de l´enllaç té apenes dos mesos i va ser gravada en directe el mes de novembre d´enguany al Grand Rex de Paris. La del video és l´original del disc

Dylan mima la cançó com un pare en un diàleg extremadament sensible i tendre amb el seu cor.

Genial fins dir prou.


El meu cor oblidat.

Oh el meu cor oblidat,
que has perdut el poder recordar,
cada petit detall...
ja no recordes absolutament res.
Tots aquells temps que tu i jo vam conèixer.
Qui no els recorda millor que tu?

Oh, el meu cor oblidat
Tu i jo vam riure i vam passar molts bons moments,
però ha passat ja tant de temps...
Ara estic content de veure com els dies se m,escapen.
Quan tu estaves allà, cor meu,
tu eres la resposta a les meves oracions

Oh, el meu cor oblidat.
Ens vam estimar amb tot l´amor
que ens pot donar la mateixa vida.
Què més puc dir?
Sense tu, cor meu,
se´m fa molt difícil viure.
No podré aguantar-ho més.
Per què no ens podem estimar
com ho feiem abans?

Oh, el meu cor oblidat,
que camina com una ombra
en el meu cervell...
Tota la nit me la passo despert
escoltant les remors
del meu dolor
La teva porta s´ha tancat per sempre més,
si, de fet, algun dia va haver-hi alguna porta.



http://www.youtube.com/watch?v=pLJlI3ogHFc





No hay comentarios:

Publicar un comentario