sábado, 28 de diciembre de 2013

RED ROVER-PAPER AEROPLANES


Per mi, el Little Letters és el millor Cd d´aquest any 2013.-

Em faltava traduir el Red Rover, nom d´un joc anglès, en el que la frase típica ( com el nostre de oca a oca tira porque me toca) seria.. Red, red rover send Rudolph over....

Quina preciositat mare meva!





RED ROVER

El meu cor obert que vaig compartir amb tu.
Vaig baixar la guàrdia i li vas fer una fotografia.
Però només per si no t´anava bé,
en vas guardar un altre(cor) a l´habitació.

Red, Red Rover ,
Elimina a algun jugador
per poder satisfer
les teves ganes de jugar.

La corrent és profunda,
les aigües cada vegada més fredes,
i se´t fa pesat,
massa pesat per les teves esquenes.

No hi ha cap sirena,
ni cap tresor ocult
que pogués trobar per tu la pau
o proporcionar-te algun plaer.

Red, Red Rover ,
Elimina a algun jugador
per poder satisfer
les nostres ganes de jugar.

Ens esforcem ara per parlar
quan les paraules ens exploten en els peus?
Una altra caixa negra
de la que ens hem de desfer.
Una altra tarja de felicitació
que està buïda.

Ens esforcem ara per dormir
amb tots aquests nusos enredats
en els nostres llençols?
La veritat ens passarà de llarg
o haurem d´aprendre
a deixar que també ella ens menteixi?

Red, Red Rover ,
Elimina a algun jugador
per poder satisfer
les teves ganes de jugar.
Ara veig de veritat
allò que sempre
he trobat a faltar,
un cor obert

per deixar que la llum hi entri

1 comentario:

  1. M'encanta aquesta noia com canta... I la lletra, brutal.
    Bon finde, estupendo!

    ResponderEliminar