viernes, 13 de diciembre de 2013

Rachael Sermanni - Marshmallow unicorn

Un núvol amb forma d´unicorn

Adéu amor meu. Estic tancant els meus ulls
A la llarga, deixaràs anar aquesta mà tan freda
Aquesta cadena que envolta el teu coll
ha de carregar la meva llosa.
Però puc sentir el teu cor bategant
contra el meu propi cor .
Aquest vel amagarà la meva veu de tu
i no estic segura de com podré parlar amb tu
però has de saber que quan estiguis estirat dormint
jo t´estaré explicant les meves veritats.

Estigues sempre a prop meu.
No sé on aniré
però sempre t´explicaré les meves històries.
En aquest oceà estic dins d´una onada que m´allunya de tu
però sé que un dia ens arribarem a trobar.
Resaré perque arribi aquesta petita onada

T´oblidaràs de la meva cara fins i tot
encara que t´esforcis tancant els ulls
He anat de la pell cap a la terra,
de la terra cap a l´arbre
sempre contra el cel.
Les tempestes poden fer mal a la nostra flor.
Així que cridarem que vingui el sol
i encara que encara plogui a bots i a barrals
Nosaltres sabem que sempre arribaràs
a l´hora justa

Oh,...és dificil veure allò que realment importa
quan el seu rostre desapareix de la meva vista
però sé que mentre el núvol està estirat dormint
els dos estem somiant els mateixos somnis

Perque el núvol sempre està a prop meu
dient-me on he d´anar.
Escolta les meves històries .
Té aquell sentit de l´humor
que aparta les llàgrimes de mi
Algun dia seré jo qui assequi
els seus ulls tan bells.
Resaré perque arribi aquella petita onada

I jo sé que el trobaré
al costat de les tremolors
abandonades darrere seu.
Perque ell és qui resa
perque arribin
totes i cadascuna
d´aquestes petites onades-








                   MARSHMALLOW UNICORN- RACHAEL SERMANNI


Farewell to you my love, I'm closing my eyes.
You'll let go this cold, cold hand in time.
This chain around your neck must carry my stone.
So I can feel your heart beat against my own.
This veil will hide my voice from you and I'm
Not sure how I'll talk to you but 
Know while you lie sleeping I'll be speaking my truths.
Be near me always, I don't know where I'll go but
I will tell you my stories.
On this ocean I'm rolling a wave away from you but
We will roll into each other some day.
For a ripple on the water I'll pray.
You will lose my face, even closing your eyes.
I have gone from skin to earth to tree against the sky.
The storms may harm our blossom.
We call for the sun.
And though the rain still pours, we know she'll come in 
good time.
Oh silver lining you are hard to see,
When her face it fades away from me.
But I know while she lies sleeping 
We are dreaming the same dreams.
For she is near me always telling me where to go.
She listens to my stories.
She has this funny notion that tears the tears from me but
I will dry her pretty eyes some day.
For a ripple on the water I'll pray.
And I know that I will find her by the tremors left
behind her,
For with each ripple on the water
She prays.

1 comentario: