viernes, 22 de agosto de 2014

Blue Rodeo . Is it you? ....

quests dos últims dies he estat entretingut intentant posar una mica en ordre el bloc, sobretot alhora de ser més fàcil l´accés a les cançons traduïdes per autor.



En aquesta repassada, en la que també es van colar un parell d´entrades antigues, ( Bagué tu i els botonets...) doncs com deia, repassant he vist que faltaven moltes cançons que jo ja creia traduïdes i no hi eren.



Aquesta és de principis dels noranta, però la seva senzillesa la fan ideal per un dia ennuvolat com avui.






Ets tu?
( Is it you?)

Ets tu?
M´ho pregunto i encara em fa somriure.
Ets tu
a qui estic buscant?
No te´n vagis tan ràpid, amor.
I mentre estàs parlant
amb els ulls ben oberts
jo em quedo adormit
esperant que l´endemà
pugui ser així de dolç.

Ets tu
qui mussita a la meva ànima confosa?
Ets tu
qui fa que les flors s´obrin
a la finestra del nostre apartament
En una habitació d´hotel
una televisió fa pampallugues
i les cançons són intercambiades
mig borratxes
intentant caçar el fantasma
de l´eternitat.

Hi ha un borratxo a la vorera
intentant semblar que passa de tot
mentre les rosses amb la mirada morta
de l´hotel
esperen en fila el seu torn

Ets tu qui sempre riu
quan tots els altres gossos
només fan que rondinar?


Ets tu,
simplement perque vas escoltar per un moment?
Amb aquest brunzit d´electricitat
sonant dins les meves orelles
encara em pregunto
si ets tu.
encara em pregunto
si ets tu.











No hay comentarios:

Publicar un comentario