jueves, 28 de agosto de 2014

RED- OKKERVIL RIVER

Els Okkervil River és un grup collonut, dels que saben escriure cançons on la lletra està treballada, és arriscada i sobretot molt emotiva

Aquesta cançó “ Red” és una de les meves preferides, té un ritme diferent i una lletra que conjuga amb esperança, un tema molt poc treballat musicalment on les peces solen tenir una tendència gairebé mecànica a la tragèdia o directament a la ficció, als sentiments impossibles.

Podriem concloure que “Red” és una peça molt humana que parla de la relació d´una mare i una filla.

 El primer " You still have´n lost her" em trenca l´ànima  cada cop 

Escolteu-la que no té desperdici.




RED
( VERMELL)

El vermell és el meu color preferit,
vermell com els ulls de la teva mare després d´una estona
d´haver plorat molt preguntant-se el perquè no l´estimes.-
Ella diu: Se que m´ho mereixo per no haver-hi estat més a sobre
però cada dia s´acaba convertint en un malson sense la meva filla-

La tardor és la meva estació preferida
en la que em vaig deprimint pensant en el perque
ella se la va fotre quan estava a dalt de tot.
Ella diu: Per que la meva vida esta tan desequilibrada?
I quina altra cosa bona he fet en la meva existència
ademés de donar-te la vida
si després et vaig acabar deixant tirada en aquell bareto?
Tirada en aquell bareto?

Sí és la meva resposta preferida
Vaig portar-me un ballaría a casa. Ella es va sentir molt sola.
Ens vam quedar desperts tota la nit a la cuina rentant els plats
sense parar fins que es va fer de dia.
Ella va dir: Sé que sóc una tia fàcil
però he vist coses a la meva vida
que no podria explicar ni als retrats de la meva familia.
Estic plena de cabòries, i addiccions molt cabrones
però trobo a faltar a la meva mare!!!!

Ella mai sabrà que mai podria oblidar-la.
Si jo pogués escriure-li una carta ho intentaria a cada línea
dir-li que ella encara recorda les teves carícies
Ja sé que això no és massa.
Ja sé que això no es massa,
però tu encara no l´has perdut
tu encara no l´has perdut
tu encara no l´has perdut
Encara no.


No hay comentarios:

Publicar un comentario