domingo, 17 de agosto de 2014

Whitehorse- It ain´t me babe

Una de les  lletres  més encertades, punyents , rotundes i magistrals del vell  Dylan.

És un  error  pensar que sempre es  guanya.







Aquest no sóc jo, nena (It ain´t me  babe)

Veste´n  de la meva  finestra,
deixa´m de la manera  que  vulguis.
Jo no sóc  a qui  tu vols, nena,
Jo no sóc  el que necessites.
Sempre dius que  estàs buscant algú
que no  sigui mai  dèbil,
que  sigui  sempre fort per protegir-te
i defensar-te quan tinguis la  raó
i quan estiguis equivocada.
Algú que es limiti a  obrir per tu totes les portes,
però aquest no sóc  jo, nena,
no sóc  jo a qui  estàs buscant.

Veste´n ràpid del pis .
Jo no sóc a  qui tu vols, nena,
només  faria que decebre´t.
Sempre  dius que estàs buscant algú
que et prometi que  mai marxarà,
algú que tanqui els seus ulls per tu,
algú que sigui  capaç de tancar  el seu cor,
algú que moriria per tu,nena, i encara més ...
però aquest no sóc  jo, nena,
no sóc  jo a qui  estàs buscant.

Dilueix-te enmig de la  nit, nena.
Tot el que  hi ha  aquí dintre està fet de pedra,
no hi ha  res  que es pugui moure,
i ademés ara no estic sol.
Sempre  dius que estàs buscant algú
que et reculli cada  vegada que  caiguis,
que  et porti floretes  cada  dia
i que com un xaiet vingui cada   cop que tu el cridis.
Només vols un amant per la teva vida i res més
però aquest no sóc  jo, nena,
no sóc  jo a qui  estàs buscant

No hay comentarios:

Publicar un comentario