domingo, 17 de agosto de 2014

Stop your tears( Aldous Harding)

Preciosa delicatessen coming from Australia






Para les teves llàgrimes
( Stop your tears- Aldous Harding)


Mai em casaré amor meu.
Em moriré esperant les campanes.
Mort.... vine i esfonsa´m sota l´aigua.
No em queda res que em faci por
de l´ infern.

Senyor, vaig ser agraciada amb la música,
vaig néixer el mateix dia d´any nou,
algú ha robat tota l´aigua.
Jo guardo les pastilles en una urna.

Senyor... mostra´m un cop més la meva filla,
ensenya-me-la abans que es cremés.

Nosaltres anem caminant pels carrers
de vegades un disc ens regala una melodia
De vegades ens pengem de les nostres habitacions
Baudelaire i la seva tarda.

Aquella rosa groga és una estrangera,
una invitació del diable en flor

Estic dempeus mirant la meva habitació
Hi han moltes coses tirades per terra.
L´espasa està llesta pel sacrifici.
La verge Maria penja de la porta....

Aviat arribaré a la frontera de la mort
Li tornaré la portada
que Déu m´havia robat.

Estic en el riu amb un nadó.
El seu pare hi entra d´un salt.
Li aguanta el seu caparró
just per sobre de l´aigua
Ella està molt pàl.lida
contra la corrent...

Jo sóc el cavall que està al costat de la seva filla.
Ell és la muntanya que tinc a sota


No hay comentarios:

Publicar un comentario