lunes, 4 de agosto de 2014

Summer Tales- ALABAMA M. (If i needed you.... original de Townes Van Zandt )

ALABAMA M.


La majoria de les  vides transcorren en  paral.lel.  Sense molestar-se , es limiten  a satisfer-se mínimament. Cada cop amb menys preguntes.

L´altre dia  et molestaves  perque passejant amb tu  em creuava una  i altra  vegada  davant teu. Em vas agafar dels  braços  i em  vas  col.locar a la  teva dreta   exigint-me un : Joder, deixa ja de moure´t!....

Tot i que  ja n´he fet quaranta-quatre, quan camino al  teu costat m´imagino com un pretorià ,  infranquejable i altiu , protegint-te de qualsevol barbàrie.

I és veritat que  tot sovint  traço una  diagonal absurda davant les teves  passes. Et faig enfadar. Ho sé i ho sento.

Però de vegades  no sé com  fer-me veure . No vull  espantar-te i  dir-te que la pau sempre és  fictícia.

Jo sempre estaré aquí , encara que només sigui pagant factures












I si jo et necessités .. vindries a mi?
Vindries al meu costat per curar el meu dolor?
Si tu em necessitessis
jo si que aniria cap a tu,
nedaria per tots els mars per curar el teu dolor.

Aquest matí ha nascut d´una nit trista,
però és en el matí quan brillen les llums de l´amor.
Trobaràs a faltar l´albada si tens els ulls tancats
i això trencaria el meu cor per la meitat.

La meva dama està amb mi
des de que li vaig demostrar
que hi podia confiar.
En Loop i la Lil ho afirmen
Ella és un espectacle que s´ha de veure
i un tresor perque els pobres el descobreixin.

I si jo et necessités .. vindries a mi?
Vindries al meu costat per curar el meu dolor?
Si tu em necessitessis
jo si que aniria cap a tu,
nedaria per tots els mars per curar el teu dolor.


No hay comentarios:

Publicar un comentario