martes, 12 de agosto de 2014

Summer Tales - SENSIBLE( John Mayall and the Bluesbreakers)


SENSIBLE( per elles -.-)


Quin tio més guai que sóc . Sense ser exageradament guapo tinc aquella mena d´atractiu elegant i una mica dispers que em fa interessant.

Tu ets jove i em vacil.les. Però les teves tetes no podran contra la meva intel.ligència. D´aquí res el teu cul em deixarà de sorprendre i hauràs de fer altres coses per amansir el meu instint depredador.

Sóc caçador i només persegueixo allò que fuig de mi “deia el Natxo.

Quan torni de córrer em dutxaré , m´ afaitaré i em posaré la Cartier que sé que t´atonta.

 Els nens ja hauran fet els deures, hauran sopat i només faltarà que els doni un petó papal de bona nit.

 Avui tocarà pel cul princesa.

En tinc quaranta-quatre i encara faig patxoca amb la tovallola a mitja asta sobre la cintura, els cabells perfectament negres i humits i la boca desinfectada .

Els meus peus trepitgen el parquet. No entenc com les sabatilles no estaven preparades.

Ves-les a buscar tu si et plau mentre jo acabo amb els nens.

Sobre el llit el teu mòbil fa pampallugues. Li dius que et sents molt sola, que no em dono  compte de  tot el que  fas per nosaltres. Ell t´envia tota una  renglera de petons  vermells. Sembla sincer.

Canvia de cara Enric. Dissimula. Fes veure que no has vist res . Tot ha de continuar semblant normal.

  





SENSIBLE
(Original de JJ Cale-versió John Mayall)

No la prenguis a la lleugera , si et plau.
Ha tingut una època molt dolenta.
No la malinterpretis ni juguis amb ella
Has de saber que ella és molt i molt sensible.

Digue-li que l´estimes totes les nits
i descobriràs com ella et tracta bé.
Si em fas cas podràs descobrir
que no hi ha res millor que algú sensible.

Ella se sent sola quan t´espera.
Tu ets l´única cosa que l´ajuda.
No la prenguis a la lleugera , si et plau.
Ha tingut una època molt dolenta.
Has de saber que ella és molt i molt sensible.


No hay comentarios:

Publicar un comentario