martes, 19 de agosto de 2014

Heart of gold-Neil Young

Aquesta tarda he pensat amb la meva  àvia.

Quan  era  petit   i estàvem sentats al sofà feia que recolzés el  meu caparró contra el seu pit.

Allò era el paradís.  Em sentia   protegit. Ni el meu pare em podia treure  aquella sensació

La iaia, que no sabia ni llegir ni escriure, va ser la primera que em va ensenyar que cor , distància i  fredor no seran mai compatibles.

Aquesta  cançó va  per ella. Ara que està en el cel, segur que domina els idiomes.

Era  així: senzilla i magistral




Un cor d´or

Vull viure i vull donar
he estat un miner
buscant un cor d´or.

Són aquestes paraules
que mai goso a  dir
les que em mantenenen buscant
un cor d´or.
I m´estic  fent  vell.

És tot això el que em manté buscant
un cor d´or
tot i que m´estigui fent  vell.

He estat a Hollywood.
He estat a  Redwood
Vaig creuar l´oceà
per un cor  d´or.

He estat dins la meva ment
de vegades és una línea tan fina
la que em manté buscant
un  cor d´ or


I m´estic  fent  vell.
És tot això el que em manté buscant
un cor d´or
tot i que m´estigui fent  vell.
he estat un miner
buscant un cor d´or.

1 comentario:

  1. Genial cançó, un petó per la teva iaia i per les meves iaies també (una tenia molt mal caràcter i l'altra era una bonatxona, feia gràcia veure-les parlar juntes...)

    ResponderEliminar