jueves, 28 de agosto de 2014

Steve Earle-Jerusalem

Sempre he tingut una debilitat enorme per l´Steve Earle, ex-alcohòlic, ex-drogadicte, Crec que és “ ex” en tot.... ( per cert, nou disc del seu fill Justin-Townes Earle aquest setembre)

Però d´ell és una de les més belles cançons d´amor que he repetit tres o quatre vegades en aquest bloc “ Every part of me”, seves són el “God is God “ que va cantar la Joan Baez i aquesta fantàstica Jerusalem, amb una harmònica que cadsa cop que sona em posa els pèls com escàrpies





JERUSALEM

Em vaig despertar aquest matí i cap de les notícies era bona,
màquines de la mort s´arrossegaven per la mateixa terra que va trepitjar Jesús.
I l´home que surt de la meva tele m´explica que sempre ha estat així,
i que no hi havia res que es pogués dir o fer.

Gairebé li vaig fer cas. Gairebé perdo el cap,
però vaig recuperar els meus sentits altra vegada
i vaig mirar dins del meu cor per trobar
que crec que un bon dia tots els fills d´Abraham
deposaran per sempre més les seves espases a Jerusalem

Bé, pot ser que només estigui somiant, pot ser que jo només sigui un idiota,
però no recordo que a l´escola dels diumenges m´ensenyessin a odiar,
però en algun lloc del camí em vaig desviar
i mai més vaig tornar a mirar enrere,
però de vegades fins i tot m´hi trobo bé aquí-.

I aleshores va venir una gran tormenta
i no vaig saber rendir-me,
i els tambors estan tornant a ressonar
i no puc suportar la remor.
Però crec fermament que arribarà el dia
en el que el lleó i l´anyell
podran descansar junts a Jerusalem

I aleshores no hi hauran ni barricades,
ni cap reixat ni cap mur
i podrem rentar-nos les mans de tanta sang
i treure tot aquest odi de les nostres ànimes
i creure que un bon dia tots els fills d´Abraham
deposaran per sempre més les seves espases a Jerusalem


No hay comentarios:

Publicar un comentario