lunes, 4 de agosto de 2014

Summer Tales - Sandy


Bon dia Sandy.

Aquesta   nit has passat  fred. Et sentia musitar entre els llençols que van cometre  l´imprudència de conèixe´t.  Per sempre  més  seran uns descarriats que no admetran que se´ls expliqui en què consisteix  la bellesa.

Perque encara que  sigui  petita  i breu,  l´han coneguda  quan els teus ulls coberts de mel  s´han rendit davant dels meus.

Per un moment els  he tingut a la meva disposició  i no  he sabut com dir-te que els fessis volar. Ja saps que sóc un desastre.

No sempre  surten les paraules adequades per definir els moments.

Gràcies a tu m´estic tornant un mandrós afortunat. Tant, que no es mereixen ni que els digui el perquè.

Bon dia amor meu....








1 comentario:

  1. Ostres, per un moment pensava que havies penjat "Sandy" del John Travolta ("Grease"), jo tenia el disc, és que estava enamorada del Travolta, marededéusinyor! Però no... aquesta cançó també és molt bonica :)

    ResponderEliminar